Personalisierte Entwicklungsplanung
  • Projekt
  • Aktuell
  • Team
  • Web-App
  • Kontakt
  • Anmelden
    • Registrieren

Alle Beiträge Hier finden Sie alle Beiträge unseres Projektes

2021

Beitragsbild_Netzwerktreffen

Individuelle Lernwege ermöglichen – Das digitale Netzwerktreffen der LemaS-Teilprojekte 18 und 19

Beitragsbild_bildungskongress2

LemaS-Tagung 2021 – Zum 7. Münsterschen Bildungskongress

Beitragsbild_PEP_Nige_Esens

Personalisierte Entwicklungsplanung in LEB-online (NIGE, Esens)

Beitragsbild_PEP_meinPEP-3

WebApp – Weiterentwicklung und neue Funktionen

Beitragsbild_Arbeitstreffen_2021_neu

Digitale Arbeitstreffen 2021 LemaS-TP19

roadmap 2021 tp19 lemas personalisierte entwicklungspläne

Jahresrückblick 2020 und Vorschau auf 2021

2020

roadmap 2021 tp19 lemas personalisierte entwicklungspläne

Jahresrückblick 2020 und Vorschau auf 2021

Beitragsbild_neu

LemaS-Tagung 2020 – Leipzig digital

Lehren-und-Lernen-von-zu-Hause

Lehren und Lernen von zu Hause – Lernen digital

Beitragsbild

Arbeitstreffen 2020 LemaS-TP19

roadmap 2020 tp19 lemas personalisierte entwicklungspläne

Roadmap im Jahr 2020 LemaS-TP19

2019

Webinar-Blogpost

Webinar – Mit der WebApp zum ersten Entwicklungsplan

Startschuss Web App Personalisierte Entwicklungsplanung

Startschuss “WebApp”

Titel

LemaS-Tagung Karlsruhe 2019

Blogbeitrag_2.Schulbesuch

Workshop mit Expeditionsschulen – Erste Ziele sind gesetzt

roadmap 2019 tp19 lemas personalisierte entwicklungspläne

Roadmap LemaS-TP19

2018

Blogbeitrag_Expedition

LemaS-TP19 auf Tour – ein Resümee unserer ersten Schulbesuche

Blogbeitrag_Münster

Auftakt zum 6. Münsterschen Bildungskongress

Blogbeitrag_lemaspep.jpg

Was steckt hinter “Leistung macht Schule”?

Alle Beiträge
Alle Beiträge
Alle Beiträge

IMPRESSUM DATENSCHUTZ

© Universität Leipzig 2023
Um unseren Nutzern einen optimalen Service bereitzustellen nutzen wir Cookies. Durch das klicken auf "Akzeptieren" stimmen Sie zu, dass die von Ihnen erhobenen Daten entsprechend unserer Datenschutzrichtlinie verarbeitet werden dürfen.
Akzeptieren Mehr erfahren
Datenschutzerkl&aumlrung

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
immer aktiv
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SPEICHERN & AKZEPTIEREN